FAQ

FAQ

FAQ

Czy rejestrując się w Lunchers.pl muszę podać moje prawdziwe dane?

Zachęcamy do zamieszczania tylko prawdziwych informacji, które ułatwią Ci nawiązanie relacji z innymi Lunchersami , zgodnie z kryteriami wyboru. Natomiast Lunchers.pl umożliwia Ci zachowanie prywatności, poprzez podanie wybranego nick’a, zamiast imienia oraz nazwiska.

Jak mam rozumieć kryterium wyboru płatności za lunch - Ja płacę/Pół na pół/Ty płacisz. Czy jeśli wybiorę – Ja płacę, będę zobligowany do pokrycia rachunku za lunch?

 Kryterium wyboru płatności umożliwia Ci ustalenie obowiązujących reguł podczas spotkania, zanim jeszcze do niego dojdzie.  W jasny sposób możesz zadeklarować, że zapraszasz kogoś na lunch i chętnie za niego zapłacisz albo, że dasz się zaprosić, o ile nie będziesz musiał pokrywać kosztów posiłku. Dzięki funkcjonalności unikniesz niekomfortowych sytuacji, kiedy kelner przyniesie rachunek.

Co, jeżeli otrzymam zaproszenie od osoby, z którą nie mam ochoty umówić się na Lunch?

Po otrzymaniu maila, za pomocą kliknięcia odpowiedniego przycisku, w prosty sposób masz możliwość zaakceptować zaproszenie. Tylko wówczas druga strona otrzyma potwierdzenie spotkania w określonym miejscu i czasie. W przeciwnym razie spotkanie nie zostało umówione.

Na moim profilu znajduje się przycisk aktualizacji dostępności, czy to oznacza, że muszę ciągle potwierdzać wolne terminy na lunch?

Funkcjonalność kalendarza ma zapobiegać sytuacjom, kiedy otrzymujesz dziesiątki maili z zaproszeniami w terminach, które nie są dla Ciebie dogodne. Wystarczy, że raz na dziesięć dni ustalisz, które dni i godziny chcesz przeznaczyć na spotkania z innymi Lunchersami. Jeżeli w danym okresie nie zadeklarujesz dostępności  zostanie ona automatycznie przepisana z poprzedniego okresu.

Chcę usunąć moje konto, co mam zrobić?

Wystarczy, że prześlesz wiadomości o treści "Proszę o usunięcie mojego konta" do Helpdeska Lunchers.

Twoje dane zostaną usunięte w przeciągu 48 godzin.

Prosimy o zgłaszanie wszelkich pytań oraz wątpliwości na adres info@lunchers.pl. Postaramy się udzielić wyczerpujących informacji zwrotnych w ciągu trzech dni roboczych. Powtarzające się pytania zastaną umieszczone na powyższej liście.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Zamknij